FAQ – Najczęściej zadawane pytania ?

Masz pytanie? Jeśli tak, najpierw sprawdź nasze FAQ poniżej.
Jeśli nie widzisz odpowiedzi na swoje pytanie, nie wahaj się skontaktować z nami pod adresem: biuro@rustykalne-wnetrze.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie +48 790 440 783

1. Czy można zamówić mebel o innych wymiarach ?

W naszej ofercie są meble o standardowych wymiarach . Jeśli naszemu klientowi nie odpowiada wymiar mebla, to może złożyć zamówienie na indywidualny rozmiar mailowo. Mebel, który jest wykonany pod inny rozmiar niż standardowy nie podlega zwrotowi.

Meble, które nie podlegają zmianom wymiarów:

– krzesła

– ławki ( wysokość i głębokość ).

2. Czy można zamówić próbki kolorów ?

Oczywiście, każdy zainteresowany Klient może otrzymać od nas BEZPŁATNE próbki kolorów. Są to 10 cm deseczki z odcieniami. Wystarczy, że wyślesz nam swój adres dostawy wraz z nr tel. oraz listę próbek, jakie pragniesz otrzymać. Wysyłamy je firmą kurierską, abyś nie musiał długo czekać na przesyłkę. Próbki są wysyłane w tym samym dniu lub na następny dzień.

3. Jaki jest czas realizacji na zamówione meble ?

Zamówienia są realizowane w ok. 8-10 tygodni. Termin realizacji liczy się od dnia wpłaty zaliczki. Sporadycznie dostawa odbywa się wcześniej, w zależności od kierunku dostawy. Przed dostawą mebli, kontaktujemy się dwa dni wcześniej telefonicznie. Zamówienia dostarczane są w tygodniu od Poniedziałku do Piątku.

Przed świętami termin realizacji jest ruchomy i informację klient dostaje przy złożeniu zamówienia.

4. Czy wysyłamy meble za granice ?

Oczywiście. Aby zapewnić jak najbardziej atrakcyjną cenę, musimy znać dokładny adres dostarczenia oraz jakie meble chcesz kupić aby wyliczyć całkowitą wagę i objętość, abyśmy mogli wybrać najlepszą i najtańszą ofertę spedycyjną. Czasami okazuje się, że jest to kurier znanej firmy. Czasem prywatny przewoźnik.

5. Czy meble wysyłamy zmontowane czy do własnego montażu ?

Większość naszej oferty jest wysyłana w całości, zmontowana. Meble woskowane pakujemy w folię strecz oraz karton. Meble takie jak: stoły, łóżka, ławy ( nie wszystkie), półki ( COS 17, COS 19 ), łóżko piętrowe, stelaże, garderoby,  wysyłamy w elementach. Montaż ich jest bardzo prosty. W zestawie znajdują się czytelne instrukcje montażu.

6. Czy kierowca wnosi meble do mieszkań ?

W przypadku transportu firmowego, nasi kierowcy nie wynoszą mebli do mieszkań. W trasę zawsze jeżdżą sami i  nie są w stanie wnieść np. dużej szafy. Dlatego osoby z działu logistyki, poinformują Państwa o transporcie dwa dni wcześniej przed wysyłką mebli. Jest to wystarczający czas, aby można było zapewnić odpowiedną ilość osób do odebrania mebli od naszego kierowcy i wniesienia ich do domu lub mieszkania. Kierowca wydaje towar z auta.

7. Jak zamówić meble na e-raty ?

Napisz do nas maila, abyśmy mogli Cię przekierować na stronę e-raty.

8. Jaka jest gwarancja na meble ?

Gwarancja na nasze meble wynosi 2 lata. Więcej informacji znajdziesz w załączniku „Zasady i warunki sprzedaży

9. Czy wykonujemy wizualizacje ?

Oczywiście, wykonujemy wizualizację każdego pomieszczenia – tylko z naszym asortymentem. Koszt wizualizacji to 1000 zł. Jeśli jesteś zainteresowana/y, więcej informacji znajdziesz na panelu „wizualizacje”.

10. Jak można usunąć plamy z mebli woskowanych ?

Zapoznaj się z naszymi poradami „Jak naprawić mebel woskowany ?” tutaj znajdziesz najpotrzebniejsze informację o naprawie mebla. Aby zamówić zestaw naprawczy napisz do nas maila, jaki masz problem oraz co chcesz naprawić, a my ci doradzimy indywidualnie.

11. Co zrobić jeśli mebel przyszedł uszkodzony ?

Jeśli produkt dostarczyliśmy uszkodzony do klienta prosimy o przesłanie na maila: „formularz reklamacyjny” do pobrania na naszej stronie wraz ze zdjęciami uszkodzeń.

x